Máte námět či připomínku?
Napište nám
Číst RPG MÖRK BORG je jako nechat si zatloukat do očí záprstní kůstky světců za poslechu okultních žalmů obětovaného dobytka
Představujeme jednu z nejbizarnějších a nejšílenějších základních příruček, jaké si momentálně můžete pořídit.
Český Scharz vznikl spojením Hry o trůny a Agricoly. Má velký potenciál, ale také velký problém
Vyzkoušeli jsme další ambiciózní český projekt.
Vyzkoušeli jsme chystaná vševojsková pravidla pro BattletTech. Měli byste se těšit na kickstarterovou kampaň?
Tvůrci uvolnili k vyzkoušení beta verzi nových pravidel, čemuž jsme nemohli odmítnout.
Co mě naučili tři kleptomaničtí goblini v jednom baloňáku
Aneb jak jsme si zahráli jednoho z vítězů letošních ENNIES.
Válka o Prsten vypráví příběhy, na které by byl pyšný sám Tolkien
Aragorne, kam sakra jedeš?!
Stolní RPG podle Dishonored umí pořádně nalákat, ale není to úplně bez poskvrny
Zvládá dostát odkazu Corva Attana a Emily Kaldwin?
Vaesen – představení vynikajícího folklórního RPG hororu z mrazivé Skandinávie
Co k tomu dodat, Free League holt zase válí.
Představujeme českou deskovku Statera: Věřící a neznabozi v ní poměřují síly na skutečných vahách
Další unikátní český projekt míří na crowdfunding.
Kill Team: Shadowvaults – představení nové krabice s Karskiny a Necrony
Kill Team se rozrůstá o další krabici plnou figurek a terénů.
Coriolis – představení nejlepšího TTRPG, které si nikdy nezahraju
Firefly a Duna se spoustou kurkumy a kardamomu
Příběhová deskovka Kingdom Come: Deliverance hýří potenciálem
Vyzkoušeli jsme a líbilo se
Vyzkoušeli jsme nový způsob, jak hrát Magic: The Gathering. A je to paráda
Duchové pirátů, andělští psi, dračí minotauři…
Dojmy: Hráli jsme Tapestry, chystanou deskovku tvůrce Scythu
V uplynulých dnech se nám díky Albi naskytla příležitost vyzkoušet si českou verzi chystané hry Tapestry od tvůrce Scythu. Dosavadní informace už stihly zažehnout jisté neshody v komunitě, ale nám konečně padá embargo na skutečné dojmy. V krátkosti: Nová hra Jameyho Stegmaiera se opravdu povedla, i když máme po první hře menší obavy z některých designových rozhodnutí. Více v článku.