Tvůrci Too Many Bones kupují studio autora her Dice Throne a Wroth
Novinka zdroj: Chip Theory Games

Tvůrci Too Many Bones kupují studio autora her Dice Throne a Wroth

2. 5. 2024 9:44 | Deskovky | autor: Patrik Hajda |

Studio Chip Theory Games (Too Many Bones, Claudspire, The Elder Scrolls: Betrayal of the Second Era) oznámilo akvizici velice mladého, letos založeného studia Neon Knight Games, jehož jméno vám pravděpodobně nic neřekne, ale jméno zakladatele už ano. Řeč je o Mannym Trembleym, který stojí za hrami Dice Throne a Wroth a zároveň za ilustracemi her Radlands: Gangy pustiny a Válka v Říši divů.

Trembley si založil své vlastní studio, aby se vymanil z „okovů“ vydavatelství a mohl si dělat, co se mu zlíbí. Ostatně první hra studia nazvaná Neon Reign je v tuto chvíli na Kickstarteru, kde se jí podařilo vybrat velmi střízlivý cíl 350 tisíc korun.

Neon Reign je malá karetní hra pro jednoho až dva hráče na 15 až 20 minut, která se inspiruje v dávných videoherních automatech. Hrajete v ní karty zastupující různá tlačítka a joysticky, abyste tak naplnili ukazatel komba a spustili mocnou schopnost, s níž porazíte soupeře. Hru v kampani pořídíte za méně než 500 korun, poštovné činí 230 korun a budete hradit daň.

Možná si říkáte, jak se Trembleyho sen mít nezávislé studio slučuje s tím, že se prakticky okamžitě nechal koupit jiným studiem. Podle Chip Theory Games bude Neon Knight Games samostatnou odnoží studia, která se bude soustředit na menší, přístupnější a levnější hry.

Chip Theory se ostatně už několik let snaží dostat mezi větší masu hráčů právě po všech stránkách přístupnějšími hrami, čehož je důkazem malá sólovka 20 Strong a letošní Trembleyho novinka Wroth, která vyjde v češtině od Fox in the Box.

Akvizice tak Chipákům pomůže v této misi, zatímco Neon Knight tím získá existující logistickou síť a nebude tak muset tolik řešit výrobní a distribuční procesy. Zároveň nemusíte mít strach, že by se Chip Theory Games zcela přeorientovali na – řekněme – mnohem rozumnější projekty.

Je to právě naopak. Díky tomu, že budou mít pod sebou subjekt, který se na takový segment her specializuje, můžeme se v budoucnu těšit na další obrovské, přeprodukované a drahé hry, které celému studiu udělaly jeho současnou slávu.

Nejnovější články