Chystá se nadějná stolní adaptace Assassin’s Creed s příběhem zasazeným do období renesance
Novinka zdroj: tisková zpráva

Chystá se nadějná stolní adaptace Assassin’s Creed s příběhem zasazeným do období renesance

17. 9. 2018 16:36 | Deskovky | autor: Patrik Hajda |

Tvůrci ze studia Triton Noir za sebou sice mají jen jednu hru, ale zato velmi úspěšnou. Jejich kooperativní V-Commandos (inspiraci vytušíte sami) nabízí méně hlučný vhled do druhé světové války, kde se plížíte, skrýváte ve stínech, maskujete v nepřátelských uniformách a tak dále. O nadcházející Assassin’s Creed – Brotherhood of Venice toho sice moc nevíme, ale nabízí se sdílení některých mechanismů.

V deskovce kooperujete s ostatními hráči a dává mi smysl i kradmý přístup. Tvůrci hru ostatně označují za taktickou deskovku s miniaturami, z nichž první můžete vidět na obrázku níže. Zároveň se klade velký důraz na příběh, čehož je důkazem narativní kampaň rozprostřená do 20 hodin.

Assassin's Creed: Brotherhood of Venice zdroj: tisková zpráva

Deskovka hodlá odvyprávět dosud nevyřčené příběhy, které se odehrávají mezi Assassin’s Creed Brotherhood a Assassin’s Creed: Revelations. Jediná zveřejněná karta pak potvrzuje soubojový systém řízený kostkami, možnost vybavit se různými zbraněmi, a nechybí ani RPG prvky s levelováním postavy.

A to je bohužel vše, co o hře momentálně víme. Co herní plán? Bude modulární, nebo statický? Jak si autoři poradí s nutnou vertikálností? Budeme muset šplhat na věže a odkrývat zajímavosti mapy? Nabídne kampaň i vedlejší úkoly?

Na odpovědi si počkáme do 13. listopadu, kdy odstartuje – dovolím si odhadnout – velmi úspěšná kickstarterová kampaň. Tím pádem hru očekávejte nejdříve příští rok, i když bych se po předchozích zkušenostech nedivil ani roku 2020. Tentokrát ale nemám z výsledku žádné obavy. Tvůrci to mají v hlavě srovnané a minimálně render figurky vypadá dobře. Snad nás nezklame hratelnost.

Věděli jste, že: slibná desková adaptace vznikala i u nás v České republice? Odehrávala se ve Florencii, byla plná skákání po střechách a lezení po stěnách, samozřejmě došlo i na vraždy, ale tentokrát i ostatních hráčů. Dva týmy mezi sebou soupeřily v plnění rozličných úkolů a snažily se tak přijít k více vítězným bodům.

Autorem prototypu je Jakub Hamerník, který momentálně vyvíjí videohru World of Castles. K deskovce se mu bohužel nepodařilo vyjednat licenci, ale naděje svitla ve chvíli, kdy po hře sáhlo české vydavatelství Loris Games. To hru přejmenovalo na Assassins: Firenze, několik let ji testovalo, ale bohužel nedotáhlo do konce. Ale třeba se jednoho dne ještě dočkáme.

Nejnovější články