Společnost Para Bellum je na trhu známá především válečnou hrou Conquest, která v minulosti dostala bratříčka First Blood, zaměřeného na menší potyčky a samotné postavy. Jde obecně o koncentrovanější zážitek, aktuálně procházející obrovskou proměnou.
Firma se rozhodla, že Conquest: First Blood důkladně přepracuje, aby nabízelo více zábavy. Prvním krokem je uvedení nového a ostřejšího loga. Studio tvrdí, že lépe vystihuje obecnou filozofii, jíž je divokost a vzrušení z adrenalinových potyček zažívaných skrze potvory přímo na frontě.
Jde nicméně jen o první ukázku chystaných změn, které se v plné polní ukážou během únoru příštího roku s novým setem pravidel. Podrobně popíšou předělaný herní systém. Studio ho bude postupně představovat, ale už teď nabídlo několik prvních informací o tom, co lze očekávat.
Mění například házení kostek, kde nově hází obě strany, aby se mohly hozené hodnoty navzájem porovnávat. Slibuje se od toho více nervy drásajících momentů a lepší možnosti pro bránící se stranu. Aktivace regimentů pak budou více individuální, takže po aktivování velitelské karty postupně aktivujete všechny vojáky dané skupiny. Navíc válečníci nemusí být soudržní a mohou chaos způsobovat tam, kde se jim zamane.
Všechny typy důstojníků nově dostanou vlastní kartu, aby fungovaly jako nezávislý hrdina. Rozšíření mezitím doznají i velitelé, kteří dostanou přístup k základním velitelským schopnostem a možnosti zakoupit vylepšení.
Systém vznikal s myšlenkou větší flexibility, aby si na své přišli všichni. Znamená to, že si v předělaném Conquest: First Blood užijete jak malé potyčky jen několika jednotek, tak i početnější války. Vše současně vznikalo s tím, aby se během hraní moc nečekalo a nemuselo se listovat pravidly. Proto se dává velký důraz na intuitivnost a efektivní vysvětlení všech systémů s pomocí minimálního množství textu.
Konkrétnější detaily společnost zveřejní v následujících týdnech, kdy vše vyvrcholí vydáním nové knihy někdy v únoru.