Společnost Asmodee, jež patří mezi největší celky se zaměřením na stolní hry, letos slaví 30 let existence, což už je docela dlouhá doba, během níž se zhostila distribuce celé řady herních šlágrů, jako je Dooble, Osadníci z Katanu, Jízdenky prosím! či 7 divů světa. Nyní se však firma rozhodla jít na věci od podlahy a udělala další velký krok, kterým je změna identity vlastní značky.
zdroj: Asmodee Czech Republic
To znamená, že na produktech od 21 studií a přes 400 značek naleznete nové logo, které vzniklo ve spolupráci s agenturou Carré Noir. Vizuál má za úkol postavit hráče do samotného centra celku, což podporuje i nový slogan „Inspired by Players“ aneb Inspirováno hráči.
Úpravy rovněž mají za úkol, aby cílovým skupinám nabídly srozumitelnější a jednotnější zážitek. Firma takto sladila interní i externí komunikaci, tudíž spotřebitelé, prodejci a partneři budou mít jednodušší způsob, jak se se značkou propojit. Ať už tím chtějí manažeři říct cokoliv, faktem zůstává, že změny se logicky dotkly i české větve Asmodee Czech Republic.
„V Asmodee je naší misí vytvářet smysluplné a sdílené zážitky prostřednictvím našich her a oslavovat všechny hráče. Během naší 30leté cesty v odvětví deskových her nebyla naše značka vždy přímo viditelná pro samotné hráče. S touto proměnou značky to chceme změnit – chceme, aby se Asmodee stalo jménem, které hráči po celém světě znají, důvěřují mu, milují ho a aktivně vyhledávají,“ komentuje úpravy generální ředitel Thomas Kœgler.
Rebrand je výsledkem probíhajících změn v mateřské společnosti Embracer, která se rozdělila na tři menší firmy, kam kromě Asmodee patří videoherní Fellowship Entertainment a Coffee Stain Group. Celek se tak stal veřejně obchodovatelnou společností. Stalo se tomu v důsledku velké restrukturalizace, zapříčiněné komplikovanou ekonomickou stránkou celku. Více informací se případně dozvíte na sesterském webu Games.cz.